تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در خراسان رضوی تا پایان سال ۱۴۰۶ | آغاز احداث دهکده المپیک ثامن در مشهدالرضا (ع) ملی‌پوش آبی‌ها به سپاهان پیوست پیغام عبدالکریم حسن به مدیران پرسپولیس: به ایران برنمی‌گردم، رضایت نامه‌ام را بدهید! پرسپولیس به دنبال تشکیل تیم بانوان پایان کار نعمتی و تراکتور + عکس حسین گودرزی در دو راهی سپاهان – استقلال امین ابوالفتح، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و ویدیو عبدالکریم حسن در آستانه جدایی از پرسپولیس علی آزادمنش در لیست خرید استقلال؟ حجازی: مشکلی برای حضور در استقلال ندارم تاریخ و ساعت بازی سپاهان و شباب الاهلی در پلی آف لیگ نخبگان آسیا + عکس مهند علی، ستاره جدید تراکتور + عکس انتقاد‌ها از استقلال برای از دست دادن حردانی | صالح از رضاییان بهتر است مشکل خروج از ایران باعث حذف قایدی از تیم ملی می‌شود تلاش استقلال برای ناکام گذاشتن پرسپولیس در جذب علیپور استقلال هفته آینده مسافر می‌شود ادعای استقلال: هیچ امکانات ویژه‌ای به رضاییان ندادیم! ماجرای عجیب کلیپ معارفه طارمی در صفحه اینتر+ ویدیو ایوب العمود، بازیکن جدید پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم ها ویدئو | ام‌باپه قراردادش را با رئال مادرید امضا کرد
سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی استقلال و آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال ایران | خیز دوباره استقلال برای صدر

  • کد خبر: ۱۹۰۹۱۸
  • ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
تاریخ و ساعت بازی استقلال و آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال ایران | خیز دوباره استقلال برای صدر
تیم‌های استقلال و آلومینیوم اراک در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران روز جمعه (۵ آبان ماه ۱۴۰۲) به مصاف هم می‌روند.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های استقلال و آلومینیوم اراک در چارچوب رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۰۰ روز جمعه (۵ آبان ماه ۱۴۰۲) در استادیوم آزادی تهران به مصاف هم می‌روند. آبی‌ها در شرایطی مقابل آلومینیوم قرار می‌گیرند که جنگ مدعیان بالای جدول بسیار جذاب دنبال می‌شود و شاگردان نکونام اگر ۳ امتیاز کامل بازی را کسب نکنند باید بعد از پرسپولیس قرار بگیرند. استقلال بعد از شکست مقابل سپاهان روی دور برد افتاد و سه بازی متوالی را با پیروزی به پایان رساند و به صدر جدول تکیه زد.


در سوی دیگر میدان هم آلومینیومی قرار دارد که خیلی شبیه شعبه دوم باشگاه استقلال است. مرتضی تبریزی، میلاد فخرالدینی، سجاد آقایی و اسماعیل شریفات بازیکنانی هستند که در سال‌های گذشته سابقه پوشیدن پیراهن آبی‌های پایتخت را داشته‌اند و حالا باید مقابل این تیم قرار بگیرند. این دو تیم در فصول اخیر ۶ مرتبه در لیگ برتر باهم مسابقه داده‌اند که استقلال ۲ برد و ۴ تساوی را به‌دست آورده و اراکی‌ها هنوز موفق به شکست دادن رقیب نامدار خود نشده‌اند.


استقلال با کسب ۱۵ امتیاز به علت تفاضل گل کمتر نسبت به پرسپولیس در رتبه دوم جدول جای دارد و آلومینیوم هم با ۱۲ امتیاز تیم چهارم جدول است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->